Tuesday, March 13, 2012

Weeee

Efter 3 dygn (!!!!!) utan internet så har vi äntligen netti i huset igen. Så dom senaste dagarna skulle man kanske tro att ghort massor med vettigt, typ gjort undan alla skoluppgifter för resten av månaden och sökt massor med sommarjobb. Men icke. Istället har jag sysselsatt mig med att gå runt och gnälla i kör med dom jag bor med över hur jobbigt det är att vara utan internet och i ärlighetens namn har jag nog också sovit ganska mycket. Typ gått och sova 10 på kvällen :P

Naturligtvis så hoppas jag att ni aldrig behöver gå igenom detta elände, men om ni nångång hamnar att leva en tid utan internet så har jag några tips på hur ni kan få tiden att gå.

Läs en bok! Det är ett säkert kort och gör dig mera sömnig än kvällsfacebook.

Godis är väl aldrig fel och naglarna kan man alltid fixa.

Tvätta sminkpenslar för det får man aldrig gjort fastän man tänker hela tiden att man måste göra det.

Tvätta, smörj in och spraya skyddsprej på dina skor. Det är ännu mera nånting man alltid tänker att man ska göra än vad man tänker om sminkpenslarna, men också nånting som man aldrig gör.

No comments:

Post a Comment