Saturday, March 10, 2012

Kaffe och salmiak

Imorse hände nånting så ovanligt att det är värt att nämnas här. Jag vaknade före väckarklockan och dessutom vaknade jag utvilad och med massor med energi. Såååååå skönt! Så vad gör jag då? Nå, lenkki såklart :) Finns nog inget bättre sätt att kickstarta dagen på! Synd bara att det var lite duggregn a la Dutch style, men på ett sätt var det ändå helt uppfriskande och man vaknade upp helt bra.
Nu dricker jag min x:te kopp kaffe, äter Pantteri karkki och däremellan så drömmer jag om soligare dagar då jag får ta i bruk mina nya bikinis.






1 comment:

  1. hu många ha du rikit köpt, ja räcknar ti typ 4? nu ska du ju vara sommarn i finland, o vet du att då kan de ju vara att de int ens finns 4st soliga dagar på en sommar, om du såklart int kommer till soliga sommarstaden borgå :D? nånää de e väl rikit worst case senario..

    ReplyDelete