Wednesday, March 7, 2012

Hemma på lite salmare

Imorse var den sista gången denhär terminen som jag hade föreläsning 8.45. Win win! Lämnade efter föreläsningen för att skriva färdigt en uppgift, men märkte att rättsfallet på 63 sidor som vi skulle läsa hade jag redan läst så jag for hem för att se vad jag understreckat och antecknat. Win igen!
Det lönar sig ibland att vara nördig, även på de mest underliga tillfällena. Jag hörde nämligen om fallet på en föreläsning jag hade före jag for till Barcelona, så jag printade ut det som "strandläsning".. What in the name of fuck? Haha! Men det var faktist ett intressant fall så det gick helt bra att läsa som ombyte till boken jag hade med.

Vad som inte är så win är att det nu börjat regna då jag ska tillbaka till skolan om en stund. Kan trösta mig med att jag äntligen fått min ansikts scrub som jag beställde för typ 2 månader sen.



No comments:

Post a Comment