Tuesday, March 20, 2012

Dagen

Idag är en dag då jag inofficiellt är ledig, men också en dag då jag fått mina första rusketusraidat för detta år! 15 minuter i solarium var allt som behövdes :P Nånej! Här på vår gård var det vindstilla och varmt.

En av fratpojkkarna frågade om jag hade nån olja som han kunde smörja in sig med. Nej, det hade jag inte men jag erbjöd honom solsmörja istället, men jag poängterade att den inte hade så hög solskyddsfaktor ifall han kände att han höll på att bränna sig. Svaret var ett typiskt svar från en pojke som bor i ett fraternity: 'Tss, I don't need any protection' :D Han ville bara smörja in sig och glänsa lite. Haha, jaja, hyvä juttu! Not?!

Ikväll ska jag på konsert. Det kan inte misslyckas på annat sätt än om vi inte hittar stället ifråga eller fastnar på nåt tåg.

Ett misslyckat försök att fota mina rusketusraidat :P Men dom är tydligare i verkligheten! På sant! :D


No comments:

Post a Comment