Monday, March 5, 2012

Vardagslyx

Lite vardaglyx är det nog att ha måndagar lediga, även om jag hade klockan att ringa tidigt imorse. Sen kanske jag tänkte att jag skulle läsa lite före jag steg upp och råkade kanske somna om en stund, men det är sen en annan historia. Så hittills har jag bara strukturerat mina tankar (eller "done some thinking" som jag kallar det :P) och planerat de kommande dagarna och skrivit ner allt jag måste komma ihåg. Känns lite som att mitt huvud är för litet nångång och man får så mycket bättre översikt om man har allt nedskrivet.

Läste förresten på en blogg att det var lika fel att ha vita underkläder som att ha vita strumpor! "FU" tänkte jag då bara och tog nästan bort bloggen från Bloglovin'. Som bäst sitter jag nämligen och myser i nya vita underkläder och inte har jag nånting emot vita strumpor heller. Tss.. Nåja alla är vi olika.

Vardagslyx är också att kunna sitta och njuta av lugnet, ett glas vin och en vän utan några som helst bekymmer. Dethär var i lördags i Maastricht då terassäsongen inleddes.

No comments:

Post a Comment