Saturday, March 10, 2012

De e gött

Det var lite tyst här igår så ni får ursäkta att jag har annat att göra än att blogga. Tro det eller ej :P
Igår var en såndär dag då man vaknade upp efter en god natts sömn till solsken och med mycket tid på sig före man måste iväg på föreläsning. Sen efter föreläsningen var Anna och jag lite hungriga så vi fixade lunch med maffig glassefterrätt och hade trevliga diskussioner på vackert klingande finlandssvenska. Så skönt att prata sitt modersmål med jämna mellanrum också.
Senare på kvällen då jag hade smält maten så bar det av till gymmet för ett riktigt bra träningspass till följd av vilket jag har en inte lika skön träningsvärk idag. Men jo, min fredag var som fler fredagar borde vara :)

"Hé gezellig" som holländarna skulle säga


No comments:

Post a Comment