Tuesday, March 13, 2012

Kastel de Haar

För er som har väntat på bilder från slottet jag var till för några veckor sen så kan jag glädja er med att meddela att väntan är över NU. Hehe, jag hade 250 bilder från våra få timmar vid slottet med omgivning så dethär är bara ett axplock av allt fint som fanns där. Egentligen vet jag nu int heller varför jag fick så huuma av ett slott. Kanske det var för VALLGRAVARNA eller så för att jag var med mamma och pappa, jag brukar alltid börja känna mej lite mer som en liten flicka då.

Slottet och den ena VALLGRAVEN
Lisää kuvateksti

Kungligt golv





Fina detaljer


Den andra vallgraven


Sånahär cykelbilar fick man köra runt med på området (men inte inne i slottet)

 

This statue stole my move!





Ps. Jag skämta sen med cykelbilen. Det var nog bara nån rolig person som hade det som sin vardagliga cykel och hade farit ut på söndagsutflykt med den :P

1 comment:

  1. Ja hade faktist just tänkt kommentera att dedär me cyklarna va ju lite random :D o sen börja ja undra vaför du inte hade en bild med dig i den D haha! puss Emmi

    ReplyDelete