Sunday, February 26, 2012

When they come

Knappast behöver jag väl säga att det var roligt att se mina skapare igår. Det som också var kul var att dom hade presenter åt mig :)

Öööh, känner mina föräldrar mig ens? Hur har dom fått för sig att jag gillar chips?!

Lite livsförnödenheter




Påfyllning i vinlagret är alltid välkommet

Idag ska vi ut och cruisa till Kasteel de Haar som det så vackert heter (säkert ännu vackrare då en Holländare uttalar de..) som är ett slott med sånädar diken med vatten runt sig och portar som måste släppas ner för att någon skulle slippa in. Idag hoppas jag att dom trappat ner lite på säkerhetsföreskrifterna.

2 comments:

  1. "sånädar diken med vatten runt sig" :D vallgravar :D

    ajaj, tur att ja hitta tibaka till bloggen, så som ja ha sakna dina juttun :)

    ReplyDelete