Wednesday, February 22, 2012

Senaste dagarna

Jaa, jag ska väl inte ljuga utan fortsätta vara ärlig så Joanna fortsätter tro på mina historier. Så för att vara ärlig så har jag sovit ganska sent domhär senaste dagarna och eftersom jag inte tagit kameran med mig ut på kvällen så har det inte riktigt blivit av att jag tagit så många bilder av karnevalyran som rådit här i stan. Och okej, det skall erkännas att jag har inte ens har sett så värst mycket av den och paraden, paraden som var höjdpunkten missade jag också. Huuups!

MEN

En eftermiddag tog vi oss in till stan med våra kameror och försökte knäppa några bilder. Många blev inte så värst lyckade eftersom jag var lite skakig på handen.. Och bilderna ger dessutom inte heller det rätta intrycket av stämningen då det ännu denhär tiden på kvällen var rätt så lungt på gatorna.


Såhär är dom flesta barer ut"smyckade"




Gammal som ung




No comments:

Post a Comment