Wednesday, February 22, 2012

Cest terribleee

Hej hej,

Ni får ursäkta frånvaron dom senaste dagarna. Eller åtminstone hoppas jag att det har varit en frånvaro för annars har jag bloggat full! Hmm, borde kanske kolla...? :P
Som jag har berättat tidigare så har dom flesta i dom södra delarna av landet ledigt här eftersom det är karnevalyra överallt. Idag är officiellt den sista dagen, men antagligen fortsätter "efterfesterna" imorgon och på torsdag. Men åtminstone jag slängde in handduken idag då jag kände att det fick räcka med 6 dagars putki. (Jepp, 6 dagar!!!! 6 dagar kära vänner!)
Fastän det har varit tungt för en gammal räv som mig att hålla igång i så många dagar i sträck så har det också varit så otroligt roligt och vissa saker som jag upplevt de senaste dagarna är med säkerhet saker som jag antagligen aldrig kommer att uppleva igen. Så jo, roligt men tungt har det varit och nu är jag lite nervös att all krapula som jag har druckit bort de senaste dagarna kommer att slå till imorgon.. Vi får se. Gonatt <3

Min livsfilosofi de senaste dagarna

No comments:

Post a Comment