Thursday, February 23, 2012

Honestly check it out

Sitter som bast och gor det man absolut INTE borde gora: Laser bloggar i bibban. Och for att gora en lang historia kort sa leder en blogg till en annan och nu har jag hittat en av dom basta bloggarna jag last och kan bara inte sluta! Massor med farger, roliga bilder som samtidigt ar inspirerande och dessutom ar den lite annorlunda an andra bloggar jag laser dar det ar mest hm, gina och zara.
Dessutom ar bloggens namn nastan lika bra som min bloggs ;P



2 comments:

  1. tack vännen, ps gillar nog den här blogspot-bloggen bättre än den förra :)

    ReplyDelete
  2. Savoys bästa receptionist (och snyggaste)Feb 24, 2012, 8:41:00 PM

    Helt super blogg, tack för tipset! :) eftersom jag är sjuk igen har jag inget bättre för mig än att läsa bloggar (vilket jag nog annors också gör hela tiden när jag e frisk)

    ReplyDelete