Monday, May 28, 2012

xx

Ännu en solig dag har vi bakom oss här i Tilburrrrgh. Börjar helt seriöst glömma bort hur moln ser ut då himlen bara är klarblå varje dag ackompanjerad av en stekig sol som visserligen bidrar till värmeslag, men också en fin bruna :) Nice!
Om exakt 45 och en halv timme så får jag sommarlov, which is even more nice! Eftersom jag har en deadline på onsdag så har jag skippat slappandet i solen dom senaste dagarna. Men vet ni? Det känns inte så illa som det låter. Min måndag har nästan varit så bra som en måndag då inget speciellt händer kan vara, bara för att jag har varit konstigt tillfreds inombords hela dagen. Har dessutom känt mig som Beyonce (ni vet kurvig men på ett bra sätt) hela dan då jag tassat runt i en kjol som framhäver höfterna :D Haha, tur då jag låter så normal ikväll. Men jo, bortsett från att jag har känt mig som miss B hela dagen så har jag också haft flyt på skrivandet och varit på en skön två timmars länk. Summa sumarium: Bra dag! Hoppas ni också haft en lika bra måndag :)






Hoppas int nån har haft en helt jätte dålig dag nu då jag kommer med ett sånthär jag-är-så nöjd-med-livet-och-mig-själv inlägg, isåfall så ber jag hemskt mycket om ursäkt.

No comments:

Post a Comment