Friday, May 11, 2012

Friday oh Friday

Denna dagen började väl inte så bra för vissa. Själv vaknade jag upp bredvid ett kryp. Ett kryp i sin rätta bemärkelse, inte ett "creep" om ni förstår vad jag menar. Utan ett kryp-kryp låg bredvid min kudde då jag vaknade! Men det dog ganska snabbt. Så jämfört med krypet har min dag varit bra, trots att den spenderats i biblioteket, eftersom jag fått spendera dagen med livet i behåll. Sånt är ju alltid trevligt.
Dessutom e de fredag, de e också trevligt! Ska börja fixa till mig här snart eftersom jag ska möta Anna på ett glas vin. Marimekko tröjan som jag överraskande hittade i garderoben imorse får lämna hemma eftersom preppy e Annas mellannamn och von Waldorf kunde vara hennes efternamn.

Ha en fin kväll vänner!



3 comments:

  1. hahahahaha ja skrattar högt åt ganska mycket i detta inlägg, bl.a. åt "ett glas vin". :D man kan alltid försöka! men de var nice, as always!

    ReplyDelete
  2. o btw marimekkoblusen sku ha vari varmt välkommen!!!! :D

    ReplyDelete
  3. oj oj Charski, krypet ville ju bara mysa ;) ha en fin helg<3

    ReplyDelete