Thursday, May 10, 2012

Pretoria

Dom enda goda nyheterna denna vecka är inte att jag klarade tenten jag skrev före jag for till Frankrike utan jag har också blivit antagen till University of Pretoria i Sydafrika för nästa läsårs vårtermin. (!!!!!!!!!! mena jag nog istället för punkten :P) Hade nog haft på känn att det skulle bli av redan för en tid men det var inte helt 100 procent då dom också måste godkänna mig i Pretoria så därför har jag inte berättat något tidigare. Vet inte om dom inte hade andra sökande eller om dom va kännis då dom godkände mig men whatever, I dont care because I'm going to South Africa ;)

Beskedet firades med kaffe och macaron


2 comments:

  1. Ååå, grattis! Va roligt! :) Jag saknar dig! Kom snart hem och hälsa på mig hit i buschen! ;) Puss och kram finis <3

    ReplyDelete
  2. Whaaaaaaat???? Herregud grattis!!!!!!!!!! Vitsi så siisti!!!! :) :) :) detta måst diskuteras närmare sen när vi ses!! Kom hem nu redan! Massa pussar o kramar, Hellu <3<3

    ReplyDelete