Wednesday, April 4, 2012

Mornooo

Idag är det tentdag men tenten är inte förrän 17.30 så hela dagen kommer att gå till att repetera, läsa, memorera och ha ångest över att man inte läst tillräckligt. Perus.. Märkte just att jag har röda streck i mina ögonvitor. Det tyder väl på nånting, typ att jag sovit dåligt inatt då jag oroat mig för tenten? Hoppas jag oroar mig i onödan, för tenten är en bachelors kurs och bara 4 sp så det borde vara easy peasy. (Knackar i trä) Och det bästa med denhär tenten är att det är den första och sista tenten för denhär perioden!! Jepp, ni läste rätt ;) Nåja, nu ska jag sluta svamla och trampa iväg till biblioteket. Jag återkommer då jag har något vettigt att säga.

Försökte föreviga mina röda streck för att visa hur sliten jag är

No comments:

Post a Comment