Tuesday, April 3, 2012

Kvalls halsningar fran biblioteket

Jaja, har sitter man da. Ambitious like an Asian kan man saga att jag ar (om man far saga sa utan att vara rasist eller xenofob..) eftersom det bara ar jag och massor med Asiater har kvall. Vilket det i och for sig ar varje kvall. Naja! Men till det jag egentligen skulle saga:
Ibland blir man ju bara upprord over manniskor som inte kan bete sig och det ar inte bara en gang jag har uttalat mig om detta missnoje. 'Vissa kan int bara bete sig' brukar jag yttra med jamna mellanrum, Om det beror pa att jag lider av en arbetsskada (for mycket kundservice jobb) eller for att jag sjalv beter mig sa exemplariskt kan sen diskuteras.. Men hursomhaver sa finns det nu svart pa vitt i UNs World Happiness Report:


'Behaving well makes people happier'

En orsak for oss alla att bete oss lite battre och gora varlden lite more happy :)

1 comment:

  1. duktigt charlotte! :) lycka till med tenten!

    ReplyDelete