Saturday, April 28, 2012

Mallis 2012

Tiderna förändras, och tur är väl det i vissa fall. Mallorca 2012 resulterade mest i bilder på växter, träd, stränder och byggnader. Av 300 nånting bilder så hittade jag endast tre bilder på mig själv (eller egentligen 5 om man räknar med min skugga).
Men dethär tyder väl också på nånting? I dethär fallet kanske mognad? Men främst i den bemärkelsen att jag håller på att bli som min mamma som alltid fotograferat  blommor då vi är på resa, och annars också för den delen. Så åtminstone för mig så är det en mamma-sak att fotografera blommor. Hehe, vad ska de bli av mig egentligen? 23 år och redan så mammig...... Bättre mamig än mamis? Eller??

Här kommer hursomhelst ett axplock av mina (blom)bilder.











En av tre

Vackra katedralen

No comments:

Post a Comment