Monday, July 30, 2012

Emin3m

Här om dagen ringde min 1337 vän Emmita. Då hon ringde så hörde jag på nån gangsta hip hop musik och hon blev nu lite förvånand och sa lite wtf, eftersom hon inte tänkte mig som den första av hennes vänner som hör på sånt. Nå, int vet ja själv heller egentligen varför jag hörde på det. Men det kändes bra för stunden!
Egentligen är det kanske inte så konstigt att jag hör på lite hip hop ibland. Speciellt inte då jag förr i tiden, alltså då jag var ung, faktist bara hörde på hip hop och Eminem var min och min bästis stora idol och drömman.
Ett bevis på hur mycket jag fanittaa Eminem där nångång i tiderna är denna handduk som jag hittade idag och som jag tvingade min farmor att göra åt mig nångång i tiderna. Fnissade lite för mig själv idag då jag hittade den ;P




Observera det omvända E:t som jag förklarade åt farmor att det var viktigt att hon lade fel väg :P

2 comments:

  1. jag diggar att det står CW :)))))) så att du vet vems handduk det är..buahahahaa LOL

    /1337

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, ifall nån sku råka ta den i misstag! :D

      Delete